Tuesday, July 21, 2009

apsal la aku ni...

it seems mcm aku ni xpenah berubah..dari dulu sampai le skrg...skit2 nk merungut.merungut sane,merungut sni...usaha xde pun...asik nk salahkan keadaan je..not even once i try to improve myself..bsing je lebih,..

aku pun xtau nape aku jd mcm ni.mybe manje sgt kot..bile aku nk something baru aku berusaha.tu pun aku dok mintak kwn2 backup.ssh ati btul la cmni..ni pun dok merungut lagi.xsampai bape saat pun...

pas aku g melawat blog aoi tadi baru la aku sedar yang aku da tertinggal jauh dari kwn2..pikiran aku cetek.too..tooo shallow.pengetahuan pun kurang.aku mls nk tau psl hal2 semasa.mmg le aku ni mls nk gune otak.as long as i will not be affected i will not involve...the very the selfish..too the max..

aku perlu berubah..seriously,for my own sake..

1 comment:

wady awagy said...

tau takper...
eh eh merendah diri la pulak